Verzending en bezorging
1. Wat zijn de verzendkosten?
Wij nemen de bezorgkosten van iedere bestelling voor eigen rekening. Ons product word 100% GRATIS bij jou thuis afgeleverd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
2. Kan ik mijn bezorging volgen?
Ja zeker, wij versturen alles met track & trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Helaas is voor bestellingen van sommige leveranciers de orderstatus (nog) niet zichtbaar.
3. Wat zijn de levertijden?
Mobiliteitplus.nl streeft naar een snelle levering van de producten. Doordat wij ons product direct vanuit de leverancier versturen hebben wij een gemiddelde levertijd van 10-15 werkdagen.
I.v.m. het, Rode Zee conflict en personeels te kort bij bezorgdiensten kunnen onze levertijden uitlopen. Onze excuses hiervoor, wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
4. Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?
Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 2 weken op je te wachten op een PostNL locatie. Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaallocatie op vermeld. Na deze 2 weken stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.
5. Verkeerd adres
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.
6. Verloren of gestolen pakketje
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek.
Vragen over je bestelling
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.
Klanten zijn verantwoordelijk voor eventuele extra kosten van douane en invoer nadat het item is verzonden.
Wij zullen ons best doen om onze klanten te beschermen tegen het ontvangen van dergelijke vergoedingen, maar kunnen niet instaan voor eventuele onverwachte kosten.